Verhuizen in Pattaya

16 februari 2018 - Muang Pattaya, Thailand

Vanmorgen na ons ontbijt de tassen pakken en gaan. We fietsen terug naar Pattaya we hebben een hotel aan de noord kant uitgezocht. Na een fijne fietstocht van twaalf km komen we op onze bestemming we zijn vroeg maar krijgen de sleutel van de kamer. Eerst douchen en dan op het balkon zitten met een bakje koffie. Na de koffie gaan we wandelend de omgeving wat verkennen er is een markt hier doen we een rondje door heen de koopwaar is zeer divers van de groente van de boer tot de snuisterijen voor de toeristen. Verder wandelend komen uit op een vrij drukke straat hier is ook een bank kunnen we nog wat geld omwisselen. Als we uit de bank stappen is aan de overkant een mooi terras hier gaan we nog wat drinken, terug lopend naar het hotel gaat Ale nog bij de kapper langs, voor 100 Bath (€2,50) zit zijn kapsel weer goed. Ook een reden dat we weer in de drukte zitten, we moeten onze fietsen nog verkopen. We vragen waar een park is waar mensen hardlopen en fietsen. Als we een kaart hebben gekregen gaan we op weg ,onderweg komen we een autowasserij tegen hier laten we de fietsen nog even wassen. Als we het park hebben gevonden zitten er vele mensen op matjes te picknicken. We hebben hier wat gewandeld maar geen respons dan fietsen we terug naar de omgeving van het hotel en gaan een hapje eten.Het is inmiddels donker maar nog erg warm, was vandaag 35 graden.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje