Dagje Pattaya

17 februari 2018 - Muang Pattaya, Thailand

Vanmorgen ontbijt van hotel, prima geregeld en dan op de fiets naar de shopping mall, een groot winkelcentrum. Hier kwamen we om half elf aan, niet wetende dat het pas om elf uur open gaat. Staat een rij voor de deur, ingang is versierd, vanwege het Chinees nieuwjaar. In de Chinese jaartelling is het nu 2561 en dit is het jaar van de hond. We willen hier nog wat spulletjes kopen voor de kleinkinderen maar dat valt tegen allemaal luxe artikelen. We laten onze fietsen staan voor de mall met de tekst van sale erop wie weet. En wij gaan even aan het strand zitten met een koud drankje het is gigantisch druk op het water, en ook op de boulevard is het een drukte. Als het drankje op is halen we onze fietsen en doen nog een tochtje we komen door straten waar alleen maar hotels staan. Al fietsend hebben we toch nog wat kado's gescoord, ook hebben we nog gegeten onderweg we zijn om twee uur weer bij ons hotel. We hebben een reactie op de fietsen er is een site waar Ale de fietsen op had gezet. De mail was in het Engels maar werd ondertekend met de naam Rinus we hebben in het Nederlands geantwoord. Hij had wel belangstelling komt vanavond langs.We hebben vanmiddag nog lekker bij het zwembad gelegen en natuurlijk gezwommen. Dan douchen en kijken of er wat lekkers is te eten en dit is weer prima gelukt. Dan is het tijd Rinus zal om half negen bij het hotel komen om de fietsen de zien al wachtend hebben we een kaartje gelegd. De fietsen zijn verkocht morgen worden ze opgehaald. Ook staat er een foto bij van de vele straathonden, deze honden op de foto zijn onschuldig, liggen vaak voor de winkels, maar geven wel aan dat dit in het hele land een probleem is.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Henny:
    17 februari 2018
    De fietsen verkocht, dat betekent dat jullie vakantie bijna ten einde is, hoe is dat? 6 weken lang wat fietsen, eten, drinken, kaartje leggen, om lummelen...! Mooie foto's, leuke verhalen, bedankt dat we een beetje mee konden reizen. Tot heel binnenkort!
  2. Douwe en Renie:
    18 februari 2018
    Alweer 6 weken om, door de dagelijkse mail is het snel voorbij gegaan.
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's.
    Alvast een goede reis terug en oant sjen.
  3. H pilot:
    18 februari 2018
    Goede reis terug veel liefs mem.
  4. Ida Morssinkhof:
    18 februari 2018
    Aan alles een eind, scheelt gelukkig 6 wkn mogen duren.
    Jullie hebben weer veel gezien en gedaan en wij hebben mee mogen genieten.
    Goede reis terug en een warme thuiskomst. Lfs Ida
  5. Jan en Jenny:
    19 februari 2018
    wat gaat het dan snel die 6 weken.
    alvast een goede terugreis.