Van Hanoi naar Kollumerzwaag

18 februari 2019 - Kollumerzwaag, Nederland

Om 12 uur moeten we uit het hotel, gelijk in een taxi en naar het vliegveld. We zijn om half twee bij het vliegveld en om kwart voor vier is de vlucht naar Guangzhou ( China) met een half uur vertraging en een klein toestel komen we in heftige turbulentie terecht. We krijgen een maaltijd aangeboden maar het valt niet mee dit binnen te krijgen. Als nog niet iedereen alles op heeft wordt er al weer afgeruimd, komt het tenminste niet op de grond terecht. Dan in Guangzhou vier en een half uur wachten en komen we in een Airbus 319. Groot toestel en brengt ons in elf uur naar Schiphol. Twintig minuten wachten kunnen we in de intercity naar Leeuwarden, overstappen op de stoptrein en in Buitenpost staat Hettie met de kinderen ons op te wachten. Totale reistijd achtentwintig uur, maar onderweg best geslapen dus was prima te doen, we zijn weer veilig thuis. Bedankt voor alle lieve reacties,

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.