Verhuizen in Pattaya

14 februari 2018 - Muang Pattaya, Thailand

Vanmorgen een ontbijt op bed de tassen pakken en dan gaan we, we hebben besloten de drukte even achter ons te laten en weer richting platteland te fietsen. We gaan ongeveer een twaalf km van Pattaya. Weer in de rust en een resort met zwembad. Hier blijven we twee dagen voor we weer naar het stadse leven gaan. Het resort ligt aan een meer vanmiddag een mooi rondje om het meer gefietst, onderweg een tempel bekeken, zagen net nog dat een monk een paar mensen zegende bij de tempel. We komen een koopman tegen met vele rotan stoelen en kussens op zijn kar we mochten hem wel even op de foto zetten. Het rondje om het meer is twaalf km onderweg ook nog een foto gemaakt van de kinderen op het schoolplein, allemaal dezelfde kleren aan, mooi toch? En natuurlijk vanmiddag genoten van het zwembad en de ligstoel. Als we laat op de middag naar de zeven eleven( supermarkt) fietsen komen we onze koopman van de rieten stoelen ook weer tegen stond met nog drie andere koopmannen bij de bushalte te wachten als hij ons herkend heeft hij een BIC smile op het gezicht en vertelt natuurlijk dat we hem op de foto hebben gezet. Vanavond eten we bij ons resort het is gezellig en ze draaien mooie muziek .Fanne middei nog verrast troch mien mansje hie is de beam in west en had een mooie blom far mie plukt ut is net alle dagen valentijn.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje