verhuizen in Hoi an

14 februari 2014 - tp. Hội An, Vietnam

We hadden een leuk plekje gevonden in hoi an, gisteravond zelfs met eigenaar en nog een paar gasten borreltje gedronken, maar voor van acht zitten ze vol.
Dus verhuist nar het Bach Dang hotel, kwam eigenlijk ook wel goed uit want hier arriveren Douwe en Renie vanavond, zij maken een rondreis door Vietnam.
Vanmiddag fietstocht gemaakt langs de zee, op dit moment is het hier kouder dan normaal, voor ons overdag best te doen in een tshirt, de plaatselijke bevolking loopt in trui, jas en ziet brrrrrr.
Vanmiddag de eerste keer passen voor de kleding, moeten nog een paar kleinigheidjes aan gebeuren, als het goed is morgen klaar.
Eigenlijk hoe is het mogelijk, gistermiddag om 5 uur compleet maatpak aan laten meten en vanmiddag 4 uur klaar.
Vandaag 20km gefietst, en zoals jullie op de foto's kunnen zien doen ze hier ook aan Valentijnsdag, bij de kruispunten, stoplichten staan ze bloemen en kaarten te verkopen.
We blijven hier nog tot maandagmorgen, twee dagen met Douwe en Renie, maandag weer op de fiets,

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje

1. Henny:
    14 februari 2014
    Wat ziet het er verzorgd en gezellig uit, is het mooie bad van het hotel waar jullie nu zijn of was de homestay zo mooi? De omgeving is wel heel anders dan de Mekong delta lijkt het en jullie zullen ongetwijfeld minder zweten...! Leuk om Douwe en Renie te ontmoeten, doe ze de hartelijke groeten. Liefs van ons.
  2. Sietse en Baukje:
    14 februari 2014
    k`Had jullie bericht gisteren nog niet gelezen, wat bijzonder dat jullie daar je kleren laten maken, we zijn heel benieuwd naar het resultaat.Heel veel plezier op jullie verdere reis.
    Groetjes liefs Sietse en Baukje
  3. Ida Morssinkhof:
    14 februari 2014
    Nou Ale orgineel de bloemen in de wasbak. Wat anders dan bloemen voor de deur. Even wennen weer met z'n 2tjes?? Ach jullie werken als 1 team en helemaal gewend dus.
    Veel plezier en mooie nw ontdekkingen onderweg.
    Lv gr Ida.