dagje Hoi an met Douwe en Renie

15 februari 2014 - tp. Hội An, Vietnam

Gisteravond Douwe en Renie opgewacht, kwamen ongeveer 10 uur binnen, na de koelkast te hebben leeggedronken zijn we heel laat, wel na 12 uur op bed gegaan.
Vanmorgen eerst weer verhuizen, hotel zat vanacht vol, we konden alleen nog op de VIP kamer, vandaar het luxe bad, stoomcabine, twee toiletten , bloemen in de wastafel en toilet met verwarmde bril.
Nu weer op normale kamer, vandaag omgeving verkend, d&r hebben fietsen gehuurd, strandwandeling gemaakt, foto's van een visser welke de netten uitzet bij golven van bijna 2 mtr in een kleine tobbe.
Ook buffels op de snelweg in de groenstrook, zal wel niet de bedoeling zijn geweest, maar daar stond voldoende eten.
Vanmiddag nog even wezen winkelen, zwemmen, wijntje en biertje gedronken en nu gaan we eten,

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje

1. Jan en Jenny:
    15 februari 2014
    hallo Ale, Jelkje, Douwe en Renie. WAt een gek idee niet dat jullie elkaar treffen in Vietnam. wel leuk Nou dachten wij nu jullie daar toch zijn kunnen jullie ook wel even zien voor een huisje voor ons weekend. he nog heel veel plezier zo met zijn vieren. Gr Jan en Jenny.
  2. Feike en José:
    15 februari 2014
    Kom je zomaar vage vrienden in Vietnam tegen;) En wij sluiten ons helemaal bij Jenny aan...mooie omgeving voor een vriendenweekend!
    Jullie nog maar lekker genieten van het mooie Vietnam!!!!
  3. Jelle en Gea:
    15 februari 2014
    Lekker samen naar Vietnam! Weer eens iets anders dan Gerkesklooster! Maak er iets leuks van!
    J & G