van da nang naar hoi an

13 februari 2014 - tp. Hội An, Vietnam

Vanmorgen naar het station gegaan om onze fietsen gelukkig ze stonden al klaar ,onderweg nog een ontbijt gedaan en dan naar het hotel om de bagage klaar om naar hoi an te gaan het was een mooie tocht we konden de zee zien ,er stonden hele mooie resorts langs deze route ,we waren al in hoi an kreeg ale een lekke band naar de fiets maker en voor eenvijfenzeventig was de band geplakt en konden we op zoek naar een onderkomen voor deze nacht we hebben een leuke homestay gevonden aan de rivier ,eerst gedoucht en dan te winkelen kleren laten maken voor de bruiloft van Hettie en Renze we hebben mooie kleren uitgezocht morgen kunnen we komen passen ,en toen was er koffie.
Vanavond feest in het centrum van Hoi an, veel muziek, je kunt een kaarsje kopen in een doosje er deze laten drijven in de rivier, brengt jou en je familie geluk, hebben we natuurlijk gedaan.
Aan het eind van de avond uitgenodigd door de eigenaar van de homestay waar we zitten, leuk gepraat met hem Vietnamees, eentje uit Nieuwzeeland en een echtpaar uit Minesota
Tien uur geweest, we moeten nodig op bed,

Gr en liefs
Ale en Jelkje

1. Henny:
    13 februari 2014
    Wij hebben de houtkachel al weer aan...., een hele goeie reis gehad, al met al zo'n 28 uur onderweg geweest.
    Het klinkt gezellig daar in Hoi An, wat leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn, jammer dat we moeten wachten tot 8 juni om het resultaat te zien. Veel plezier nog, Leafs fan Jogchem en Henny