veilig weer thuis

2 maart 2014 - Kollumerzwaag, Nederland

Zaterdagmiddag om 3 uur vertrokken met taxi vanuit hotel Ho Chi Minh city, ging best vlot, half uur later op het vliegveld, maar het ritje had ook evengoed 3x zo lang geduurd in de drukke stad.
Vlucht had wat vertraging dus half acht op weg naar Abbu Dhabi, daar zijn we half twee aangekomen, bagage was geregeld, deze werd van vliegtuig naar vliegtuig gestuurd dus daar hoef je niet om te denken.
Half twee aangekomen in Abbu Dhabi snel naar de volgende vlucht, deze zou om 2.20 uur vertrekken, we waren vrij snel in de vertrekhal en er gebeurde niks, Jelkje wou graag naar toilet, mocht niet en we hoorden niks, zaten daar wel met 200 personen bijna opgesloten.
Op een gegeven moment hoorden we van een mede passagier die via de telefoon kon zien dat we vertraging hadden, dus tot bijna 4 uur zitten wachten, later mochten we wel naar toilet.
Aangekomen op Düsseldorf stonden de kinderen ons op te wachten, wat een verrassing, waren om half 6 Vietnamese tijd weer thuis ( half 12 Ned) en dus na 27,5 uur onderweg te zijn geweest is het heerlijk thuiskomen met een bakje koffie en een pan mosterdsoep van Rinse.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jelkje:
    2 maart 2014
    no dat wie in waarm wolkom, it sil wol efkes wer wenne moatte mar troch it fertellen fan de ferhalen bliuwt it noch wol efkes libje yn twa lannen en twa kulturen, hoopje gauris wat fan jim sels te hearren. It fytske draait wolris ff by jim op it hiem.

Groetnis, Jelkje
  2. Klaas en Beitske:
    2 maart 2014
    We hebben genoten van jullie verhalen.
    bedankt en weer een goede tijd toegewenst in ons mooie Fryslan.
  3. Evert en Hilly:
    2 maart 2014
    Moai dat jim wer thús binne.
    Wy hawwe alle dagen genietsje kinnen fan jimme prachtige
    reisferhalen.
  4. Bianca:
    3 maart 2014
    Hallo Ale en Jelkje,

Bedankt voor de mooie berichtjes en foto's. Ik hoop dat jullie een mooie vakantie/reis hebben gehad.

Liefs Bianca