laatste dag Saigon (Ho Chi Minh city)

28 februari 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Vanmorgen naar het Dan San waterpark geweest, een park met 21 zwembaden en meer dan 20 glijbanen, we zijn een stuk of 5 af geweest, waarvan we van twee allebei zeiden dat was een keer en niet weer.
Zwemmen was wel geweldig met wildwaterbaan, golfslagbad en natuurlijk voor de veiligheid allemaal badmeesters.
De hoogste in rang hadden een omroepspeaker, de lagere in rang alleen een fluitje, en dat lieten ze beide graag horen, je keek constant om je heen, doe ik iets verkeerd of iemand anders, eigenlijk net als in het verkeer, voordat je beslist om te remmen kun je nog wel 5x toeteren, misschien hoef je dan niet te remmen.
Dit was het voor vandaag maar ook voor deze vakantie, bedankt voor alle lieve reacties , wij hebben volop genoten en hopen jullie met ons,

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Henny:
    28 februari 2014
    Jullie hebben de laatste dage nog mooi meegenomen.
    Een hele goeie reis toegewenst en tot heel binnenkort.

Liefs Jogchem en Henny
  2. Baukje:
    28 februari 2014
    Goede reis naar huis gewenst en tot ziens
  3. Gooi en Japke:
    28 februari 2014
    Now mar een hiele goeie reis tawinske nei de sweach en ik zwaai wol us even wer

vr gr Gooi
  4. Douwe en Renie:
    28 februari 2014
    Een fijne reis toegewenst, we hopen jullie snel weer te zien om de ervaringen weer even te delen. Gelukkig hebben we hier nog een weekendje voor de boeg met de vage vrienden! Leafs Douwe en Renie.
  5. Jan en Jenny:
    28 februari 2014
    Bedankt dat we de reis met jullie mee mochten beleven het was af en toe net of we zelf een beetje vakantie hadden.
    We hopen jullie snel weer te zien, goede reis.

Jan en Jenny.
  6. Albert en Barbera:
    28 februari 2014
    Goede reis, en tot ziens !