aankomst Bangkok

22 januari 2015 - Bangkok, Thailand

Hoi, woensdag om 7 uur vertrokken met de trein vanuit Buitenpost via Groningen naar Schiphol.
Kaartjecontole, de konducteur keek een hele tijd bedenkelijk naar onze kaartjes en zei jullie hebben kastjes Schiphol tweede klas, wij ja! Hij maar jullie zitten eerste klas. Oeps. Snel verhuizen.
Om een uur vertrek vanaf Schiphol en na elf uur vliegen kom je dan twaalf uur aan, alleen komt in Bangkok dan net de zon op en is het zes uur.
Dus eerst incheqen en maar een paar uur slapen, daarna zijn we Bangkok in geweest gigantisch druk, hapje gegeten en vroeg op bed morgen om 7 uur met de taxi naar een andere luchthaven, vandaar vliegen we naar Udon Thani en daar zal de fietstocht beginnen.
Gr en liefs Ale&Jelkje

1. Albert en Barbera:
    22 januari 2015
    Straks niet een scooter kopen i.p.v. een mountainbike
  2. Keimpe en Berdien:
    Hallo lekker stel,

Wist niet eens dat jullie weer op avontuur zijn. Maar desalniettemin, heel veel plezier en kom veilig thuis!
  3. Jan en Jenny:
    hallo ale en jelkje
    Nou we kijken weer naar jullie verslagen uit wat jullie allemaal weer zien en beleven.
    Veel plezier en voorzichtig. gr. Jan en Jenny
  4. Tineke:
    22 januari 2015
    Hallo Ale en Jelkje, dus het avontuur is begonnen! Mooie markt! Vast veel lekkere dingen te koop.
    Een hele fijne vakantie.
    Groetjes.
  5. Sietse en Baukje:
    22 januari 2015
    Hoi Ale en Jelkje,en dan zijn jullie al in Bangkok,zou jullie nog een mailtje sturen en een goede reis toe wensen, bij dezen dus, wat een verschil zeg in die zomerkleding en hier zo koud,
    Lekker genieten veel plezier en voorzichtig Liefs Sietse en Baukje
  6. Riemer en Willy:
    22 januari 2015
    wij wisten niet dat jullie al zo snel weg waren
    van deze kant een hele mooie en gezonde vakantie. geniet er van
    lieve groeten riemer en wl