van Uthai Thani naar Sankhaburi

21 februari 2015 - Tambon Phraek Sriracha, Thailand

Vanmorgen zes uur uit bed alles klaarmaken en om 7uur konden we ontbijt krijgen om half acht op de fiets.Het stadje verlagend over de fiets route .
Was weer een hele mooie tocht door kleine plaatsjes en rijstvelden en langs het water, onderweg de route volgend moesten we over een markt, dan wordt het wel aantrekkelijk om spullen te kopen, een jeans voor 100 Bath is 2,70 euro.
Maar we kunnen het allemaal niet meenemen.
Kwamen nog een pondje tegen, ongelooflijk met een 6 cilinder motor en een lange as brengt de schipper het pond precies te plaats met nogal wat stroming in het water.
Om half twaalf begint het echt warm te worden en om 12 uur zitten we dan weer in een resort, kwamen nog een mooie resort met zwembad tegen maar die zat vol.
Hier weer weinig toerisme dus verschillende keren google translate gebruikt.
Vanmiddag beide even gemasseerd, Jelkje door de meest ervaren en ik door de andere maar dat was niet erg.
Het is nu vijf uur en het regent met onweer zoals voorspeld, daarom is het ook zo drukkend, maar vandaag de laatste dag met regen, maar dan loopt de temperatuur nog wel op.