dagje Uthai Thani

20 februari 2015 - Tambon Sakae Krang, Thailand

Vandaag rustdag, we zitten in een resort waar 8 huisjes om het zwembad heen staan.
Vanmorgen kregen we allemaal ontbijt voor onze kamer, gisteren hadden we de tijd al doorgegeven hoe laat of we gebruik wilden maken van ons ontbijt In ieder huisje had je gasten omdat het nieuwjaar is en als je allemaal zit te eten heb je zomaar contact en als het eten op is gaan de meeste gasten weg maar dan komen de vragen ook naar ons toe ,waar kom je vandaan ,waar ga je heen ,uit welk land kom je etc .Er is ook een dochter met moeder zei vinden het leuk dat we als falangs tussen hun in zitten van hun krijgen we nog een mandarijn ,als ze weg rijden zwaaien wij ze uit .
Daarna even in de tempel kijken, Jelkje heeft ze geteld 447 treden en het was vanmorgen om 11 uur al boven de 30 graden.Dus het zwit dik op de pit.
En een uur later staan we weer oog in oog, maar Beppe kon toch geen 447 treden op ze had last van de knie, Nee zei Beppe maar je kunt hier ook aan de achterzijde met de auto komen, maar even met Beppe op de foto.Als we weer beneden zijn gjin droeg Triet meer oan op de fiets oer de markt dan bin der gebakjes te krijgen en die kist in een poetsje van 10keapje Ale hoeft er mar 1 die kryt hy en v freget er EK nog om meer slagroom kryt er EK dan mar nu US resort en een doek in ut zwembad .vanmiddag lekker boekje lezen en straks gaan we weer uit eten.
De plannen zijn om nog ongeveer 250 km te fietsen, maar de komende dagen lopen de temperaturen op tot 38 graden, en de
Luchtvochtigheid 54% dan is het niet leuk meer om te fietsen dus misschien een alternatief.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jelkje:
    20 februari 2015
    it luie swit is der no wol út tinkt my, ja nim dan mar wat extra slagroom. Dy slang wie fest net dy fan it paradys al sil hy der wol op lykje. Goed drinke mei dit waarme waar mar net sûpe !!!

No goeie, lekker ite en sliepe straks.xxxxx
  2. Klaas en Beitske:
    20 februari 2015
    Warm e.d. maar hopelijk genieten jullie wel.
    Jelkje , 'als wij de foto's zien , denken wij, nooit geweten dat jij zo'n grote meid bent, groetjes. K en B.
  3. Keimpe en Berdien:
    20 februari 2015
    Nu ben ik blij met he Hollandse weer. Dat wordt dus flink afzien voor jullie en geen pretje meer. Pas goed op jullie zelf!.
    En dan ook nog elke dag een reisverslag voor ons. Dat verdient alle respect en waardering. Petje af!