van U Thong naar Kanchanaburi

24 februari 2015 - Amphoe Mueang Kanchanaburi, Thailand

Gisteravond nog ff borreltje gedronken met eigenaar resort, allemaal lekkere hapjes van hem gehad, tot gebakken bananebloemen.
Communicatie via google translatie, Engels kunnen ze niet.
Wilden gisteravond in een restaurant eten maar hadden ze geen bier, hebben we eerst een paar biertjes gehaald bij de 7/11 en deze konden bij het restaurant wel ff in de koelkast.
Vanmorgen zaten we om 7 uur weer op de fiets, eerst bij een drukke weg langs maar die splitste in tweeën, daarna hadden we de vierbaans weg bijna voor ons alleen.
Foto's genomen van schoolkinderen die smorgens om 8 uur voor school verzamelen en dan met muziek eerst aan lichaamsbeweging doen.
Allemaal dezelfde kleding aan, geweldig om te zien.
Om 12 uur aangekomen en 64 km op de teller.
De totaal teller staat nu op 1726km.
We zitten nu in Kanchanaburi aan de Khwae Yai rivier bij ons beter bekend als de river Kwai, hier heeft in de oorlog het nodige gespeeld maar dat lezen jullie de volgende dagen wel.
We zitten nu in een mooi bijna nieuw resort met zwembad en dit hebben we voor 4 dagen geboekt.

1. Jan en Jenny:
    24 februari 2015
    hoi. Ook wel even lekker even een paar dagen lekker relaxen of niet.
  2. Jelkje:
    Prachtich alle dagen die mooie beelden de ochtendgym. wordt vasr niet door het ziekenfonds gesponserd en misschien ook niet nodig.
    Hoop de foto,s en jullie komplete reisverhaal later nog eens uitgebreidt te horen.
  3. Douwe en Renie:
    24 februari 2015
    Wat vreselijk, alweer een resort met zwembad en lekkere hapjes. En dan die zon, alle dagen korte broek aan!
    We hopen op een z.s.m. live verslag. (met of zonder zonnebloem).
  4. Keimpe en Berdien:
    25 februari 2015
    Myn ochtendgym jouwt ek lûd, de bonken kreakje! En dan gjin massage der efteraon, dat ik haw it mar opjoen. Sa'n resort lokket mij ek wol. Ik soe sizze lekker genietsje.