van San Chuk naar U Thong

23 februari 2015 - Tambon U Thong, Thailand

Gisteravond op de markt gegeten, allemaal stalletjes welke eten klaarmaken en binnenin allemaal stoelen en tafels.
Zo kun je bij verschillende stalletjes een hapje gaan halen, bier wordt er niet verkocht maar er staat een 7/11 (kleine supermarkt) waar je je drinken en bier kan halen, dat mag je dan gewoon op de markt opdrinken.
Voor het hotel nog een biertje gedronken,kaartje gelegd, komen nog twee dames binnen, lopen bij ons langs en de bekende vraag where you come from. We from Holland, wij komen uit Utrecht, even weer bijpraten.
Vanmorgen zaten we om 7uur alweer op de fiets, hotel deed niet aan ontbijt dus maar een paar puddinkjes kopen bij de 7/11 en fietsen maar.
Eerste stuk langs een drukke weg en later door de weilanden, dat is toch een stuk rustiger.En je hebt dan ook weer mooie plaatjes tempeltjes die langs de kant van de weg worden gedumpt en rijstvelden die worden afgebrand ,we fietsen door boomgaarden met bananen en cocos noten dus vandaag weer van alles gezien het blijft elkedag weer een avontuur.
We hadden met elkaar afgesproken om half twaalf te stoppen en een resort te zoeken, dat laatste viel tegen, er was bijna niets.
Dus tot 1 uur doorgefietst in de hitte maar wel weer 74 km op de teller.We zitten in een resort met verschillende soorten huisjes we zetten ze wel even op de foto .
We zitten nu op onze kamer met de airco aan, buiten is het te warm, zelfs de Thai klagen over de temperatuur.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje