Van Tha Uthen naar Nakhon Phanom

19 januari 2018 - Tambon Nai Mueang, Thailand

Begon vanmorgen goed, mooi verhard smal pad langs de Mekong, maar al snel werd dit onverhard, ongeveer 5 km, daarna moesten we over de hoofdweg. Vandaag niet veel bedrijvigheid, we fietsen door dorre weilanden. Zodra de grond niet wordt besproeit vanuit de Mekong is het in de kortste keren een dorre dode vlakte.We hadden het oog op een mooi hotel in Nakhon Phanom laten vallen om daar dan een paar dagen te verblijven, echter vol. We hebben wel een slaapplaats gevonden maar niet eentje waar je een paar dagen. Deze stad is de moeite waard bij de Mekong langs een lang fietspad zelfs een pad hangend boven de Mekong. Het is een welvarende stad wordt nog veel gebouwd. De foto van de man met de kettingzaag in de boom als je goed kijkt hij is op blote voeten.

1. Sietse en Baukje:
    19 januari 2018
    We genieten volop mee van jullie reis. Nog bedankt voor de kaart. (gestempeld te Zwolle)
    nog veel plezier. doei.
  2. Feike en José:
    19 januari 2018
    Wat een vondst, die schommels rond de tafel. Gemakkelijk vegen daaronder. Leuk om jullie verhalen weer te lezen.