Van Bang Phaeng naar Tha Uthen

18 januari 2018 - Tambon Tha Uthen, Thailand

Vanmorgen na het ontbijt de bibs weer op het zadel Mekong here wy come. Na twee km zijn we bij de Mekong eerst nog door het dorp dan gaan we door de boeregehuchten het is rustig onder weg. We komen nu ook rijst veldjes tegen waar de nieuwe planten opkomen, het wordt nu allemaal machinaal geplant. Ook vandaag veel plantages gezien van tabaksbladeren. De weg is weer bagger veel graffel dus stoffig en dan kun je ook niet snel. De honden hadden het vandaag op ons voor zien wel zes keer zaten ze ons op de hielen. De rust op het platteland is fijn daar fiets je door heen. We hebben wat vaker gestopt was warm vandaag 32 graden. We zijn om half drie op plaats van bestemming en hebben 68 km in de benen (en kont) we hebben een resort gevonden hier zijn verschillende buitenlanders neergestreken Denemarken, NewZeeland, Amerika en wij dus Nederland. We hebben nu de zon niet meer op de horizon hij staat nu achter ons maar je kunt nog wel mooie foto's maken.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. R vochteloo:
    19 januari 2018
    Fijn zo'n reisverslag. Ben wel benieuwd naar het verschil in al die culturen van verschillende landen. Nog een vraag wat doen jullie met de honden?