Dagje Nakhon Phanom

20 januari 2018 - Tambon Nai Mueang, Thailand

Vandaag dagje chillen, omhangen in Nakhon Phanom.
Vanmorgen de bekende fietsbrug bezocht, hangt deels boven de Mekong en is 309 mtr lang, is meer een kunstobject dan functioneel, juist op dit gedeelte wordt niet veel gefietst. Maar dit wilden we wel meepikken dus vanmorgen toch vroeg op de fiets. Onderweg nog een ontbijt opgedaan een broodje en een yoghurt. Als we weer bijna bij het hotel zijn doen we nog een ijskoffie dat is een geniet bakje. Vanmiddag de markt bezocht en nog een tempel bekeken. Bij de Mekong was vanmiddag allemaal drukte veel fietsers dat maakt nieuwsgierig dus vragen wat er was,een grote groep fietsers had een tocht van 70km gefietst en de finish was hier. Met veel poeha werden de fietsers gefeliciteerd en ingehaald. Ale is vanmiddag nog even bij de kapper geweest eerst met de tondeuse dan nog met het mes na. Vanavond was het weer druk bij de Mekong veel mensen zitten op de trap te picknicken en velen maken foto's net zo als wij, en als we een bruid spotten is dit voor ons weer een fotomoment bij uitstek. Onderweg nog lekker gegeten en dan is de childag weer voorbij.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Keimpe en Berdien:
    20 januari 2018
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten en dat wij deelgenoot mogen zijn door jullie verhalen en foto's. Kijk al weer uit naar de volgende
  2. Feike en José:
    23 januari 2018
    Ha, Ale, meer aandacht voor de lichtjes dan voor het bruidje? Daar geloof ik niets van:)