Van Tambon Ang Khiri naar Tambon Khlong Khut

20 februari 2016 - Tambon Khlong Khut, Thailand

Vanmorgen zeven uur eruit en acht uur op de fiets, we gaan weer naar de kust.
Rustige wegen, we hoefden slechts 1 maal te versnellen vanwege een waakzame hond.(komt in Cambodja niet voor, daar worden ze opgegeten)
Om de 10 km een korte pauze en na 60 km zijn we bij de kust.
Aangekomen bij hotel, sorry full, tweede en derde hetzelfde.
De Thai hebben een lang weekend en velen gaan dan even naar de kust.
Bij het vijfde resort was nog plaats maar niet eens een koelkast en extreem hoge prijzen dus nog maar een stukje door.
Bij het achtste guesthouse eindelijk bingo, leuk plekje netjes en voor een mooie prijs, en als extra, buurman is een viskweker!
Uiteindelijk 66 km gefietst vandaag veel fietsers tegen gekomen er was een tocht uitgezet het is mooi om te zien de Thai gaat uit fietsen in volledig fiets tenue tot aan maskers voor en handschoenen aan. Ze steken de hand wel even op als je ze tegen komt.