Dagje Tambon Khlong Khut

21 februari 2016 - Tambon Khlong Khut, Thailand

Vanmorgen rustig aan, we hebben besloten hier vandaag te blijven, niet een heel geweldige plaats maar we hebben onderdak.
De Thai hebben een lang weekend, gister al moeite moeten doen om een slaapplaats te vinden, en we willen vandaag niet opnieuw langs diverse resorts.
Vanmorgen onverwacht ontbijt van guesthouse, simpel maar toch.
Daarna naar het strand, van 11 tot 2 uur aan het strand gelegen en beide verbrand, ja op de fiets heb je wel constant kleren aan.
Daarna hapje gegeten en een tempel in aanbouw bekeken.
Ze waren er vandaag zelfs aan het werk.
We hebben gezien hoe ze de ornamenten maken, maar ook een emmertje specie met een touw 10 mtr omhoog brengen.,Vanavond naar het dorp voor wat eten was weer lekker .Morgen gaan we weer op de fiets.

1. Rona:
    21 februari 2016
    Volgens mij ben je een mango aan het schillen op die ene foto, Jelkje. Ziet er heerlijk fris en fruitig uit!
  2. Douwe en Renie:
    Wat een genot om jullie avonturen weer te lezen. Vooral de boottocht die wat langer duurde en vastliep. Dat is typisch Azië. Geniet nog even van dat prachtige land en die mooie fietsen. (zegt Theun). Groetnis fanút de Sweach.
  3. Klaas en Beitske:
    21 februari 2016
    We genieten steeds weer van jullie prachtige verhalen en
    belevenissen. Doe ze daar allemaal de groeten maar even.