Van Sihanhoukville naar Phnom Penh

10 februari 2016 - Phnom Penh, Cambodja

Gisteravond gingen we weer verkassen we werden bij ons hotel weg gehaald met een tuk-tuk,het was de bedoeling dat hij ons zou komen halen, maar we hadden de fietsen bij ons.
We konden er niet met de fiets in dus hij voorop en wij erachteraan..Wat had hij een lol wij fietsten naast hem de heuvel op de heuvel af .Toen we bij de bus halte aan kwamen ging hij het aan iedereen vertellen en had een big smile op zijn gezicht dit had hij nog nooit mee gemaakt .We hadden een slaap bus om half negen vertrokken en midden in de nacht half twee aan gekomen in Phnom Penh .Dan de fietsen in elkaar zetten tassen er op en gps instellen en naar ons hotel voor deze nacht .Daar aangekomen de sleutel ontvangen en dan een biertje drinken en lekker verder slapen.Vanmorgen na het ontbijt een nieuw onder komen gezocht wat meer in een toeristen gebied .Weer een super stekje gevonden ,als we alles weer op orde hebben lopend naar de grote markt .Hier weer foto's gemaakt en ons wel vermaakt.Wandeld door de straten druk druk druk en vreselijk chaotisch maar alles gaat goed.
Geweldig om te aanschouwen,
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Henny:
    10 februari 2016
    Het klinkt geweldig allemaal, jullie hebben het erg naar de zin geloof ik. Wat zal het fruit lekker zijn, ziet er tenminste zo uit! Mooie markt. Dikke tut fan us.
  2. R vochteloo:
    10 februari 2016
    Het is een aardigheid hoe jullie elke keer weer kunnen improviseren. Voor ons is alles geregeld maar zo jullie het doen lijkt mij wel wat. Ik verbaas mij elke keer weer hoe creatieve de mensen daar zijn. Is er in Phnom Phen wel te fietsen?
    Wij blijven jullie volgen. Liefs Roel en Minke.