rustdag phu quoc

31 januari 2014

Een echte rustdag uitslapen lekker ontbijten en dan overleggen wat te gaan doen deze dag Henny en jogchem gaan met de scooter het eiland verkennen ale en Jelkje gaan wandelen over het strand koffie drinken /zwemmen / massage gehad tussen door nog een hapje gegeten dus een echte vakantie dag h&j hadden ook een hele mooie dag gehad veel mooie paadjes gevonden met de scooter over de grote weg met een gang van 90 km maar het meest op de rustige tour van 40 km thuis gekomen is ale met jogchem. nog een blok om geweest moest ook de top snelheid van 90even halen een stukje jeugd "sentiment" . we zijn nu bijna klaar om te gaan eten gaan op het strand zitten met de ondergaande zon voor ons .

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje
Jogchem en Henny

1. Jan en Jenny:
    31 januari 2014
    hoi, wat een mooie foto van jou Jelkje met die ondergaande zon op de achtergrond.
    Dat is ook wel lekker zo een dagje niks doen. gr. Jan en Jenny
  2. Klaas en Beitske:
    31 januari 2014
    Dat is dus echt vakantie.
    Even de zadelpijn vergeten en genieten.
    Hart. groet,
    K en B.
  3. Sietse en Baukje:
    31 januari 2014
    Wat prachtig, zo met die ondergaande zon, doet ons een beetje aan Aruba denken, verder niet te vergelijken natuurlijk.
    Wat moet wennen is dat wij een bericht krijgen en jullie hebben de dag al bijna gehad en wij zijn op de helft.
    Veel geniet plezier, liefs groetjes Sietse en Baukje