boottrip vanuit An Thoi

1 februari 2014

Gisteravond heerlijk met z'n vieren op het strand gegeten, we zaten 10 mtr van de zee af op het zandstrand gaanwe vanavond dus weer doen!
Vanmorgen 7 uur op eerst ontbijt en daarna werden we met de bus gehaald en via een parelkwekerij kwamen we bij de boot.
Half uurtje varen en eerst even vissen, met een snoertje op een klos op 15 mtr diepte vissen.
Henny en Ale beide een visje gevangen, aquarium vissen, zo mooi maar ook zo groot, dus teruggezet.
Daarna 10 minuten varen en konden we snorkelen, heerlijk, schoon water en heeeel veel vis en koraal, eigenlijk zwem je in een aquarium.
We zijn nog een keer 10 wezen varen en hier konden we ook weer snorkelen, snorkels en zwemvliezen waren op de boot aanwezig.
Daarna eten op de boot, natuurlijk vis, zeeegels,morning glorie, rijst en noodels.
Vanaf de boot met de bus maar Sao beach waar we ook nog even konden zwemmen, en daarna terug naar ons resort.
Het gebied waar we vandaag waren (zuid) zijn nu nog graffelwegen maar de eerste vierbaanswegen liggen er al, het is nu nog rustig, maar het eiland word klaargestoomd voor de massa toerisme.
Het is nu bijna zes uur, dus borreltje en straks eten,

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje
Jogchem en Henny

1. Feike en José:
    1 februari 2014
    Echt een paradijsje daar, zo te lezen. Vooral ook onder water, heerlijk. En dan dat avondrood op die vorige foto's. Mooi hoor!!! Maar lekker genieten verder.
  2. Jelkje:
    2 februari 2014
    Hoi minsken, it is der krekt in soart fan sprookje mar ek wer net tink ik. Wat in belefenis en dan dat iten, ik hie hjoed gewoon in ierpel en in sprútsje mei in wiet woarstje ek lekker hjer. Dizze wike kin ik net mei reisgje gean nei it kleaster.
    Oant nije wike, Jelkje