van rach gia naar phu quoc

30 januari 2014

Gisteren wilden we kaarten kopen voor de boot naar phu qouc, was niet mogelijk vol, bij hotel aangekomen gaf receptionist aan dat hij wel kaarten kon krijgen, wat blijkt na een uurtje worden de kaarten gebracht, vreemd maar kwam wel goed uit.
Dus vanmorgen om 6.30 uit bed inpakken, een paar kilometer op de fiets en dan met fiets op boot, was 2,5 uur varan dat wisten we,maar ook nog 125 km dus de boot ging 50km/uur.
11.00uur op phu quoc eerst een hapje eten en daarna resort zoeken, ze hadden ons voorgehouden dat het wel eens moeilijk KPN zijn, morgen is het chinees nieuwjaar en dat word hier uitbundig gevierd, onderweg hebben we ze al zien oefenen.
Maar het tweede resort had plek voor ons, dus hier blijven we een paar dagen, ligt direct aan zee en 3 km van dongdong.
Vanmiddag wezen zwemmen en vanavond gaan we naar dongdong hapje eten en nieuwjaar vieren

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje
Jogchem en Henny

1. H pilot:
    hoi Allemaal,

wat een belevenis daar bij jullie!
    en altijd met mooi weer, wat genieten!
    lekker genieten aan het strand en vanavond maar lekker eten.
    ik blijf volgen! dikke tuut en groetjes Beppe Hettie
  2. Jan en Jenny:
    hoi.
    Dat ziet er maar lux uit en wat een heerlijk weer daar het is hier koud. mooi dat je het zo naar de zin hebben, jullie hebben alweer van alles beleeft. Veel plezier nog. Gr. Jan en Jenny.
  3. Ida Morssinkhof:
    30 januari 2014
    Ik geniet ervan om jullie verhalen te lezen. Realiseer me dat als jullie terug komen, ik alles al weet en de foto's spreken soms ook voor zich. Nou ik wens jullie in Vietnam alvast een gelukkig nieuwjaar en knal er lekker op los.
    Doe je die lieve vriendin van mij even de lieve groeten en Ale geef haar een dikke tuut, Jochem natuurlijk ook he. In Vietnam kun je dat rustig doen, in Rusland niet.
    lieve groeten van deze kant van de aardbol. Ida