Van Rust Phantom naar Mukdahan

23 januari 2018 - Tambon Si Bun Rueang, Thailand

Na een heerlijk ontbijt de tassen pakken en de reis weer voort zetten. De eerste kilometers zijn op een rustige smalle weg die vervolgens op gaat in een brede rustige weg. We fietsen niet langs de Mekong een straat ernaast. Onderweg een paar keer een drink stop, ze snappen ons niet altijd wat we willen, hadden we dachten we drinken besteld, brengen ze ons naar het toilet. Onderweg de kinderen op het veld bij de school op de foto gezet zo beginnen de schooldag met elkaar. De wegwerkers hadden het ook druk de weg werd breder gemaakt wij konden er met de fiets er bij langs auto's moesten om rijden. Als de wegen een update krijgen gaan de bewoners ook weer aan het bouwen er werden verschillende huizen neer gezet. Onderweg nog wat ijverige dames gekiekt waren druk bezig met het naaien van zonwering. Na 52 km zijn we bij ons hotel gearriveerd ziet er goed uit. Dan lekker douchen. We hebben de omgeving nog wat verkend .sAvonds heerlijk gegeten aan de Mekong.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Haije:
    23 januari 2018
    Weer een ontspannende dag zo te zien. Onze temperaturen lopen hier ook naar de 26 graden toe, alleen bij ons mist het zonnetje. Veel succes.