Van Phon Phisai naar Pak Khat

13 januari 2018 - Tambon Pak Khat, Thailand

Goed geslapen alleen vanacht een paar keer vechtende honden gehoord. En dan niet elk hotel is hetzelfde met incl ontbijt.
Vanmorgen een koud broodje hamburger uit de vriezer en met de magnetron ontdooit, twee koude knakworstjes met de magnetron ontdooid, twee sneetjes brood en een gebakken eitje, kopje koffie en thee en op de fiets. Vandaag bijna 50 km op een brede rustige weg.
Onderweg nog een blikje koffie gekocht, zo uit de koelkast.
Onderweg langs rubberplantages en ananasplantages. De ananas winkels staan weer allemaal langs de kant van de weg specialiteit van deze streek en dan gelijk tien op een rij met alleen maar ananas. Natuurlijk ook een ananas gekocht.
Het is vandaag vier graden warmer dan gisteren en voor het eerst de hele dag zon gehad, dus nu beginnen met smeren. De komende dagen gaat de temperatuur naar constant 32_34 graden.
Zitten nu in resort met zwembad natuurlijk gelijk gebruik gemaakt van de ligstoelen de zon met uitzicht op het zwembad. We kwamen er vanmiddag achter dat Ale zijn zwembroek nog in ons eerste hotel is gebleven. We genieten nu van de ondergaande zon boven de Mekong.