Penang

31 januari 2017 - George Town, Maleisië

Vanmorgen vroeg op eerst een ontbijt van krentenbol en een bakje koffie dan uitchecken we hadden gevraagd of onze bagage vandaag bij het hotel mocht blijven staan dat kon. Dan de fietsen van het slot en gaan, eerst nog erg druk in de stad maar bij 10 km iets rustiger we drinken een bakje koffie en dan is het wat klimwerk wat we moeten verrichten de route gaat bij zee langs. Als we op 24km zijn zijn we bij de vlindertuin (ja nog een bezoek aan een vlindertuin) dit complex is nog nieuw. Mooi aangelegd met verschillende verdiepingen eerst de vlinders en de aangeboden dan een stukje coconnen en rupsen en insecten dan nog een afdeling informatie was weer een fijn bezoek. Als we weer buiten zijn is er een bos naast hier wandelen we een stukje er zijn veel mensen aan het picknicken en aan het zwemmen in de stroompjes zeer gezellig hier eten wij ons krentenbollen ook op . Dan zetten we de terug tocht in onder weg de fietsen nog maar een keer schoon laten maken. Als we in het stadje terug zijn zoeken we nog een ander hotel op en dan halen we onze bagage op. We zitten nu in een klein familieboerderij, hebben we voor vier nachten geboekt.
Na een lekkere douche gaan we om een hapje eten.
Daarna kaartje leggen,

Groetjes en liefs Ale en Jelkje
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lieneke:
    31 januari 2017
    Op 1 krentenbol! Dat ze die daar hebben is op zich al bijzonder.
  2. Tineke:
    31 januari 2017
    Prachtige vlinders!
    Hy hie wol earenfan syn wurk mei die fietsen .