Van Nakhon Phanom naar That Phanom

21 januari 2018 - Tambon That Phanom, Thailand

Vanmorgen vroeg weggegaan bij de 7eleven aan voor een yoghurt en een broodje dan eerst nog door de stad fietsen. Toen we vanmorgen om 8 uur op de fiets stapten was het lekker fris, om 10 uur begon het warm te worden en even later was het zo maar boven de 30 graden. Als we de stad achter ons laten blijven we op de grote weg fietsen er is geen pad naast de Mekong. De route is vol afwisseling eerst door de uienvelden dan door de rijstvelden. Als we we dertig km hebben gefietst gaan we even een straatje in naar de Mekong hier drinken we wat het uitzicht is prachtig op een groenstrook midden in de Mekong zijn de mensen met hun groente teelt bezig prachtig om te zien. Als we de stad om 12.00 uur binnen fietsen doet het gezellig aan, bij de Mekong langs allemaal restaurantjes en hotels aan de boulevard.
Als we de stad in gaan wordt er ijverig gebouwd aan een markt, een hele grote door bijna de hele stad loopt deze zal ook twee weken blijven staan.
Allemaal lekkers te koop zie foto's. Nog even een foto van een bruidspaar, trouwen op zondag?
Daarna aan de Mekong nog een hapje gegeten.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. T.Kooistra:
    25 januari 2018
    Jij had het over Lekkernijen ,maar dan is het maar net wat je lekker vindt.
    Wat ik op de foto zag leek mij niet lekker.
    verder mooie verhalen en heel mooie foto,s