van Lamphun naar Li

9 februari 2015 - Tambon Pa Phai, Thailand

Vanmorgen om zes uur gewekt door het gezang van een vogel als van een nachtegaal heerlijk dat komt wanneer we weer buiten de drukte zitten.
Vandaag een mooie route wel langs een snelweg maar wel een heel rustige, eerste stuk was vlak tot vals plat, later kwamen de bergen maar was best te doen, mooie plaatjes vandaag, tussen de bergen.
Aan het eind van de dag als we bij 80 km zijn komen we twee collega fietsers tegen Rose en Travis uit Nieuw Zeeland, zij zijn iets langer dan ons onderweg nl een jaar, gezellig even een bakje koffie gedronken, ervaringen uitgewisseld en daarna ieder zijn eigen weg.wij moeten dan nog een 26 km fietsen en dan zitten we weer
in een resort even buiten Li, heel rustig dit resort is van een Duitser die na zijn studie de wereld in is getrokken eerst naar Afrika dan naar Thailand heeft veel vrijwilligerswerk gedaan ook voor dr Kean lepra centrum dit was ook een van zijn projecten .Deze man was een interessant persoon . mooi om mee kennis te maken .
De foto met zwembad is ons uitzicht vanaf het resort.