Jomtien beach naar Pattaya

27 februari 2016 - Muang Pattaya, Thailand

Vanmorgen ontbijt en en rustig aan onze spullen inpakken we gaan naar ons een na laatste hotel .We gaan via het strand Ale zijn achterband is een beetje zacht dus nog even zoeken naar een garage met een compressor als we die gevonden hebben wat lucht in de band en rijden maar weer .We stoppen nog een keer om onze km stand vast te leggen we gaan de 1300 km passeren , als we om twaalf uur bij het hotel arriveren zijn we toch weer bezweet dus op de kamer maar even een douche genomen dan is het tijd voor een koffie en wat eten .We gaan voor de verandering een keer lopen dit is ook wel eens lekker .Bij het strand een koffietent op gezocht en men o men wat een drukte vele Chinezen op de boulevard .Ze komen van de boten worden uit gezet dan staat mister gayd klaar met zijn vlaggetje en de bus komt voor en binnen vijf minuten is de bus verdwenen de volgende stopt en zo gaat het tig bussen door .We zitten er met elkaar een twintig minuten we dachten dat er wel veertig tot vijftig bussen zijn gepasseerd .Dit was vanmiddag vanavond was het hetzelfde alleen dan bij walkingstreet wat een Chinezen en wat een bussen .
Vandaag 2x fototoestel vergeten, morgen beter,
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Sietse en Baukje:
    27 februari 2016
    Hoi Ale en Jelkje wat beleven jullie veel,
    we genieten nog steeds van jullie verhalen,
    en dan komt de post met een kaart van Ale en Jelkje,
    wat leuk dat ze daar ook nederlandse postzegels hebben,
    Bedankt hoor, geweldig. liefs van ons.