Dagje Jomtien

26 februari 2016 - Muang Pattaya, Thailand

Vanmorgen hoefden we niet vroeg, eerst ontbijt in hotel en dan een GPS tocht.
Tocht gemaakt van bijna 40 km eerst over hoofdwegen, later binnenwegen en deze gaan over in onverharde wegen.
Langs een mooie tempel gekomen, deze was deels nog in aanbouw maar zag er al wel geweldig uit.
Was net op dat moment een bruidspaar een fotoreportage aan het maken, dus daarvan hebben wij ook nog maar even een foto geschoten.
Daarna bij de onverharde wegen door de weilanden door annanas velden, peperstruiken, palmbomen met kokosnoten.Halverwege zijn we terug gegaan de weg werd heel zanderig en er waren een paar honden die op ons af kwamen.
Ook kwamen we langs een visvijver, hier hebben we even gezeten, kregen direct mandarijnen en cola aangeboden van de vissers. Zo wij daar zaten vong de visser een mooie grote vis leek wel wat op een grote blei .Dan vervolgen we de route door de dorpjes je komt super mooie huizen tegen maar ook krotten ,als we weer bij de wat grotere weg komen laten we onze fietsen even wassen zijn ze netjes voor de verkoop .Onderweg gaan we nog eten en om twee uur zijn we weer bij ons hotel ,de zwemkleding aan en dan naar het strand voor een euro hebben we een strandstoel met voeten bankje.We houden het vol tot vijf uur dan douchen en dan nog wandelen over de boulevard.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje