flowerfestival Chiang Mai

7 februari 2015 - Chiang Mai, Thailand

Ongelooflijk, vanmorgen van half negen tot bijna half twaalf aan de kant van de weg gestaan terwijl de optocht langs ons voorbij ging.
Dit was ook de reden waarom we enkele dagen in Chiang Mai verbleven.
Waarschijnlijk enkele duizenden mensen en tientallen versierde wagens kwamen ons voorbij.
In onze ogen uit elke streek van Thailand, want een ieder liet zijn klederdracht zien en de producten die men verbouwde of produceerde.wat een kleuren en verscheidenheid, Na zoveel indrukken waren we toe aan ons zwembad rondje lekker luieren en lezen en zwemmen na drie uur waren we weer klaar om op de fiets te stappen eerst maar even geld om wisselen morgen gaan we Chang Mai verlaten dus voor de zekerheid maar even wat extra geld mee.Dan gaan we wat eten en o o o een lekke band geen nood nog geen 300 meter was een fietsmaker voor 30 Bath was de band weer geplakt 30bath is 75 cent.Dan is het ook weer tijd voor een terrasje. Savonds naar de markt en wat een markt giga wat een kramen en wat een mensen we hebben bijna twee uur gelopen en nog niet alles gezien ,dan eerst even zitten midden op de straat .Dan zitten er zo Chinezen uit Luxemburg naast ons als zij vertrekken komt er een Deen naast ons zitten je hebt hier zo contact , morgen gaan we weer verder met onze fietstocht.
groetjes en liefs Ale en Jelkje
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny:
    8 februari 2015
    Prachtige bloemenpracht en wat een mooie mensen, jullie hebben genoten zo te Lezen en nu weer helemaal zin om te gaan fietsen, kan mij dit goed voorstellen. Veel plezier op de pedalen.
    Liefs Jogchem en Henny
  2. Pieter: