Chiang Mai

6 februari 2015 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen eerst naar het museum van Mr Manop Rattanarithikul en Dr Rampa Rattanarithikul met z'n beiden hebben een gigantische verzameling insecten aangelegd. Ook hebben ze zich wetenschappelijk beziggehouden met de bestrijding van malaria.
Hier veel foto's gemaakt, heenweg van de kaart, terugweg met de GPS, die brengt je door de mooiste straten.Dan fietsen we weer naar het hotel ,en gaan lekker bij het zwembad liggen lezen .Om half vier stonden we weer bij de fiets op naar het flower festival de foto's spreken voor zich wat een kramen met eten en bloemen was mooi om mee te maken ,dan is het massage tijd daar zijn we een uurtje mee zoet .Na de massage een cafeetje op gezocht en een biertje gedronken dan om een eet tentje gezocht en weer heerlijk gegeten ,en dan fietsen we weer naar het hotel nog een bericht schrijven en is deze dag ook weer voorbij morgen begint de optocht vroeg we zijn zeer benieuwd.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Getha Pilot:
    6 februari 2015
    ziet er weer allemaal mooi uit hoor
    nog heel veel plezier
  2. Keimpe en Berdien:
    6 februari 2015
    Ze hebben het dan over eiwitrijk voedsel, insecten dus. Dan "laket it gebak mij meer aon."Veel plezier verder.

Berdien(en Keimpe)
  3. Feike en José:
    6 februari 2015
    Prachtige foto's!! En hebben de zijdewormen en sprinkhanen gesmaakt? Nog maar lekker genieten van jullie mooie reis.
  4. Andries en Ruurdtje:
    6 februari 2015
    Mooie foto's. Hier ligt nog sneeuw, maar het gaat morgen waarschijnlijk weer weg.
    Geniet er nog maar even van!

Gr.
  5. T.Kooistra:
    8 februari 2015
    Geef mij maar een gerookte forel, die sprinkhanen lijkt mij niks