Dagje Tambon Bang Sare

9 februari 2018 - Tambon Bang Sare, Thailand

Het ontbijt op de kamer genuttigd lekker broodje banaan. Na het ontbijt douchen en ons klaar maken voor een wandeling. Naar zee en dan zover als we kunnen de eerste drie km over strand maar dan kom je bij privé terrein en je moet of terug of zoals wij vriendelijk vragen of we over privé terrein naar de grote weg mogen wandelen. We krijgen permissie en daar loop je door een privé park met dure huizen sommige met een zwembad leuk om in deze keuken te kijken. Als we bij de grote weg zijn een km daar bijlange gelopen kunnen we weer naar de zee lopen. Helaas kunnen we niet over het strand dus dan over de weg hier is het heel rustig veel vogels.We komen nog een echtpaar tegen zijn ook aan de wandel even een praatje en wij vervolgen ons weg. In dit gebied staan prachtige resorts in parken keurig aangelegd. Helaas komen we weer op de grote weg uit en gaan weer richting ons stadje we komen het zelfde echtpaar weer tegen weer even een praatje. Als we de afslag naar ons stadje weer zijn ingeslagen komen we weer bij de zee eerst nog een drankje op het terras. Dan weer op het strand richting hotel als we het hotel weer hebben bereikt hebben we ongeveer 15 km gelopen. In deze 15 km beide meer dan één liter gedronken, zo warm is het, we kunnen ook beter fietsen dan wandelen. We hebben onderweg nog wat eten gekocht deze hadden we wel verdiend. Na een verfrissende douche gaat Ale even naar de kapper. Als Ale terug is gaan we op de fiets naar de zee nog even de zon zien ondergaan we zitten eerste rang op het terras. We willen naar het centrum om een hapje eten als we langs de markt komen besluiten we om daar wat te kopen.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje