Dagje Tambon Bang Sare

7 februari 2018 - Tambon Bang Sare, Thailand

Vandaag vissen, vannacht bijna niet geslapen van de spanning natuurlijk, nee dat valt wel mee. Maar toch eergisteren fietsen we bij een visvijver langs, even gekeken en gevraagd of de eigenaar wel hengels had, en ja hoor, dus vissen.
Aangekomen zaten er twee man te vissen, aangemeld, hengel lokaas en een halve witte brood. Na een half uurtje beet, een mooie vis door de fallang( buitenlander) de twee Thai hadden nog niks. Vis weggegeven aan de Thai, komen er nog drie vissers bij en een van de Thai vangt ook een vis. Dan vangt de fallang nog een vis, weer weggegeven aan de Thai, dus totaal 3 vissen met 6 personen waarvan de fallang er twee heeft gevangen. We hebben daar mooi een paar uur aan de vijver gestaan en geprobeerd de mooie vogels op de foto te krijgen. Trots als een pauw fietsen we naar ons hotel.Dan een bakje koffie en lekker douchen. We willen nog even naar de tempel en naar de zee als we bij de tempel komen is er markt op het tempelterrein. Dan gaan we een rondje over de markt hier weer veel eten zie foto's. Dan naar zee nog even bij de vissersboten op de pier gekeken er waren verschillende boten die nog uitvaren het is vijf uur smiddag. We zoeken een terrasje wat drinken besteld en de speelkaarten optafel. Om kwart over zes fietsen we naar ons onderkomen zetten de fietsen binnen en gaan een restaurant uitzoeken voor het avondeten. Na het eten nog even naar de markt om fruit.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. T.Kooistra:
    7 februari 2018
    Een visser blijft een visser ook al is hij een heel eind van huis.
    Mooie verhalen en heel mooie foto`s
  2. Klaas en Beitske:
    7 februari 2018
    Wij nemen alle dagen even pauze voor jullie verhaal. Prachtig!!