Dagje Pattaya

18 februari 2018 - Muang Pattaya, Thailand

Vanmorgen ontbijt van hotel, even chillen en dan voor het laatst op de fiets weg, vanavond worden ze opgehaald. We gaan naar Art in Paradise, een 3D tentoonstelling. Na een half uurtje fietsen met instructies van de tomtom zo gevonden. Dit is best een drukke stad, een vierbaansweg oversteken lijkt soms onmogelijk, maar gewoon met de lokale massa meegaan dan gaat het prima. Tentoonstelling was geweldig mooi, komen binnen en als eerste de schoenen uit, op blote voeten dus. Honderden foto's genomen. Ook veel lol gehad aan het bekijken van andere toeristen. Als we de schoenen weer aan hebben naar de fietsen al fietsend komen we een winkelcentrum tegen. Toch nog maar even rond kijken het was zeer druk (op zondag)hier zijn ook veel Russisch toeristen. We eten onderweg nog een hapje dan gaan we terug naar het hotel. We vermaken ons prima bij het zwembad. Om vijf uur komen ze de fietsen ophalen als de overdracht geweest is en wij de mensen hebben uitgezwaaid drinken we er een op. Dan gaan we een plekje zoeken om even een kaartje te leggen. En dan is het tijd voor een hapje.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Ida Morssinkhof:
    18 februari 2018
    Nog even hele leuke foto’s 👍👍
    Maar wat heerlijk, al zolang bij elkaar en dan nog leven in de wolken en Jelkje nog heel goed in balans 👌🏻 En De naam is Ale of Vincent 😉
  2. Henny:
    18 februari 2018
    Wat grappige foto's, een mooie afsluiting, goeie reis!
  3. Tineke:
    18 februari 2018
    Wat in geweldige foto’s! Jim stean dr prachtig op. Moaie tentoanstelling👍
  4. Evert en Hilly:
    18 februari 2018
    Wat een moaie reis hawwe jim wer makke, en wy hawwe der ek fan genoaten. Goeie reis werom.
  5. Keimpe en Berdien:
    18 februari 2018
    Wat een schitterende tentoonstelling en een buitengewone kleurrijke reis. Bedankt dat we mochten meegenieten en goede reis naar huis.
  6. Feike en José:
    19 februari 2018
    Ha, wat een leuke foto's!! Proefkonijn van Einstein, slachtoffer van de koppensnellers: het zal je allemaal maar gebeuren!
    Nog maar een goede terugreis gewenst.