dagje Nha trang.

23 februari 2014 - Nha Trang, Vietnam

We zijn op de normale tijd weer wakker dus zitten om 7 uur aan ontbijt.
Daarna op het dak 5 Hoog even zwemmen en dan verhuizen, hotel had maar voor1 nacht plaats,maar er zijn meer hotels dus we hebben weer plaats.
Daarna de fietsen weer laten poetsen, dit keer om ze te verkopen en dat is vanmiddag dan ook gelukt ,we kunnen ze morgen nog gebruiken en morgenavond afscheid nemen van onze stalen ros.
Vanmiddag in de stad gefietst, monument bekeken.
We hebben vanmiddag treinkaartjes gekocht, dinsdag met de trein naar Saigon, softseat ongeveer 7 uur.
Kwamen vanmiddag twee keer collega fietsers tegen, een stel uit Assen waren voor 5 maand onderweg en een stelletje Engelsen waren al 1,5 jaar onderweg.
Verder weinig nieuws, alleen als je hier in Nha Trang langer blijft leer je geen Vietnamees maar Russisch,op de hotelkamer waar we nu zitten staan 2 flesjes water,dit is bijna over gelijk, alleen nu staat er ook nog een fles wodka bij.

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje

1. Baukje:
    23 februari 2014
    Voorzichtig aan met de wodka anders komen de fietsen in kreukels aan bij hun nieuwe eigenaars.
  2. Henny:
    23 februari 2014
    Mooi dat jullie de fietsen verkocht hebben, jullie hebben er flink wat kilometers mee gemaakt en dat was het doel toch?
    Nu de laatste dagen nog even genieten van de vakantie, de heerlijke temperatuur en het buiten zijn, geen verplichtingen, los van alles. Wij hebben de hele dag bezoek gehad, was heel gezellig en gaan nu Baukje nog even feliciteren, is vandaag 70 geworden. Leafs fan us.
  3. Douwe en Renie:
    24 februari 2014
    Goed gedaan, kilometer vreters! Wat een topvakantie, geniet van het treinritje en van jullie welverdiende laatste weekje relaxen. Leafs Douwe en Renie.