dagje na trang

24 februari 2014 - Nha Trang, Vietnam

Hoefden we vanmorgen niet vroeg toch waren we om half acht aan het ontbijt dit was een goed begin van onze relax dag eerst lekker bij het zwembad liggen en zwemmen om twaalf uur de fiets gepakt en de stad verkend wat gegeten onderweg en de lokale markt een bezoek gebracht en natuurlijk dingen gekocht dan weer op de fiets en nog wat kleineweggetjes befietst als we dan bij ons hotel zijn de fietsen ontmantelen van onze stuurtashouders en kunnen we ze overdragen aan de nieuwe eigenaars de km stand is dan 1535 km dit hebben we gefietst in vier weken en nu zijn we fietsloos voelt wel vreemd dan gaan we nog even bij het zwembad zitten aan een biertje morgenochtend gaan we vroeg met de trein naar Saigon een reis van 7 uren we hebben nog een foto van het hotel erbij gezet en van ons uitzicht VR gr

1. Keimpe:
    24 februari 2014
    Ale en Jelkje wij hebben jullie reisverslag bijna dagelijks en met heel veel belangstelling gevolgd. Dit moet toch wel een fantastische ervaring zijn geweest. Wij wensen jullie een veilige reis verder en een behouden thuiskomst.
  2. Henny:
    24 februari 2014
    Toppie hoor, de kilo"s zijn er afgevlogen zeker!
    Wel een hele overgang, zo van kilometervreter naar decadent op 5 hoog bij het zwembad liggen....
    By the way,
    Wanneer vliegen jullie eigenlijk terug? Ik dacht nl 2 maart, maar omdat jullie morgen al naar Saigon treinen lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
    Leafs uit feanwalden
  3. Sietse en Baukje:
    24 februari 2014
    Ale en Jelkje een goede reis terug,tot ziens.
    liefs groetjes Sietse en Baukje.
  4. Douwe en Renie:
    25 februari 2014
    Fijn om te lezen dat ook jullie het zo naar de zin hebben. Geniet nog maar even van jullie welverdiende rust in dit geweldige land! Leafs Douwe en Renie.