fietsdagje hoi an

16 februari 2014

Deze morgen met een heerlijk ontbijt begonnen kwamen veel mensen van d&r hun groep waren ook toe aan een vrije dag ,na het ontbijt vertrokken op de fiets voor een rondrit ale had thuis een route uitgeprint dit was een tocht door alle kleine straatjes en door de rijstvelden ja ook door de boesboes we werden onderweg uitgenodigd om mee te doen met karaoke we kregen wat te drinken en eten ze vonden het zo fijn dat we er waren we kregen ook nog de happynewjear wensen en een envolop werd ons aangeboden toen we er in zagen zat er geld in lokky foar you money de tocht vervolgd kwamen we bij de tuinen van hoi an zag er heel verzorgd uit en het rook naar uien dan komen we weer op de weg richting het hotel daar aan gekomen naar het zwembad lekker zwemmen en zonnebaden om half vier stonden we weer voor de kledingwinkel nog een keer passen en klaar maken voor verzending naar Nederland ,dan naar de schoenwinkel om Douwe zijn schoenen en Jelkje haar laarzen (werden voor ons op maat gemaakt) ,de jongens gaan dan voor een massage en de dames gaan nog even shoppen . om zeven uur weer afgesproken ,de jongens hadden al een eettentje uitgezocht we hebben ons een overgangen menu laten voorzetten (was heerlijk) dan op de fiets naar het hotel we zitten nu nog even op het balkon na te genieten morgen gaan we allen vroeg uit de veren en ieder zijn eigen weg VR gr Douwe&rent ale&jelkje

1. Sietse en Baukje:
    16 februari 2014
    Hadden we dat geweten kleren laten maken en ook nog schoenen, de winkel waar Sietse zijn kleren koopt is failliet gegaan, dus als we voor de bruiloft niet kunnen slagen moeten we naar Vietnam.Veel plezier verder.
    Groetjes liefs Sietse en Baukje
  2. Albert en Barbera:
    16 februari 2014
    Prachtig deze blog ! Leuk om van jullie verhalen te kunnen genieten
  3. Henny:
    17 februari 2014
    Het loopt allemaal als een trein zo te lezen, gezellig even met vrienden en nu weer samen op de fiets. Wij hebben de afgelopen dagen veel tv gekeken, de Nederlanders doen het goed op de olympische spelen. Liefs van ons.