Dagje Bangkok

1 maart 2016 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen eerst een goed ontbijt in het hotel, dan naar het schelpen museum.
Onderweg komen we nog langs een Indische tempel, we zijn ook binnen geweest maar hier mochten we geen foto's maken.Maar buiten wel dus een glimp van hun tempel kun je op de foto zien .
Dan komen we bij het schelpen museum, eerst een film van 20 mim bekeken en dan de schelpen bekijken.
Dan kennen we in Nederland maar een paar soorten.
Verschillende schelpen hebben de schutkleur van een eng beest, geweldig hoe de natuur in elkaar zit,er waren grote en kleine schelpen maar ook rode en groene .Was geen groot museum maar wel interessant.
Daarna gaan we even naar de markt, we hebben vijf markten bekeken.En natuurlijk ook wat spullen gekocht onderweg nog wat gedronken en gegeten en dan weer naar het hotel.Hier nog even een bakje koffie gedaan en dan naar het dak en in het zwembad en nog even van de zo'n genieten .Dan is het alweer avond dus douchen en weer eten een paar potjes kaarten en morgen onze laatste vakantie dag.