Chiang Mai

5 februari 2015 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen zijn we eerst op de fiets naar het behandelcentrum van Dr Kean geweest, hij heeft dit in 1906 opgezet voor leprapatienten om deze te behandelen en daarna huisvesting te geven, deze mensen konden niet terug in de maatschappij, er zijn dus vele kleine woningen gebouwd.
Nu word het centrum nog gebruikt om minder validen te huisvesten en om dit alles te financieren is er een soort sociale werkplaats waar goederen worden geproduceerd en verkocht.
Daarna een paar uur aan het zwembad gelegen en dan de voorbereidingen op het flower festival bekijken.
Dit leverde al veel mooie foto's op schitterend .savonds nog weer naar de nacht markt gegaan hier ook lekker gegeten vandaag stond de kmteller toch weer op 40km.
Ook de foto van de tuktuk staat er tussen.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jan en Jenny:
    5 februari 2015
    hallo, lijkt net de gondelvaart van drogeham wel alleen dan wat verder weg.Haha
    Jullie hebben weer heel wat gezien en wij genieten mee.
    Het is hier momenteel allemaal sneeuw, dus als we jullie zo zien in het korte broek zijn we wel een beetje "jaloers"nee hoor geniet lekker. gr.
  2. Sietse en Baukje:
    5 februari 2015
    Wat prachtige foto`s lieve groetjes.
  3. T.Kooistra:
    6 februari 2015
    Wat een schitterend mooie reis maken jullie.
    Je hebt gelijk gesolliciterd bij sociale werkplaats denk ik, je hebt ervaring genoeg.

Groeten, Taeke