Bangkok

2 maart 2015 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen ontbijt in hotel en daarna naar het Grand Palace waar we gisteren niet in mochten.
Jelkje vandaag weer niet, ze had netjes een doek over de schouders geknoopt maar afgekeurd.
Ze moest dus een heel mooi bloesje huren.
Na dat te hebben geregeld konden we kaartjes kopen, we hadden er al iets van gehoord dat de toerist meer betaald dan de Thai maar nog nooit gezien.
De Thai voor ons bestelde drie kaartjes en betaalde 500bath, wij hadden twee kaartjes nodig en betaalden 1000 Bath ( 27 euro)zoals overal staat aangegeven.
Maar het was de moeite wel waard!
Was hier vanmorgen bewolkt de regen lied niet op zich wachten en nam ook nog wat onweer mee .Het is hier ook zo weer droog toen we alles hadden bekeken en weer fietsten zijn we naar de greenhopper gegaan deze had misschien belang bij de fietsen ,we hebben ze hier achtergelaten ze wilden ze uitproberen en wat informatie in winnen om vijf uur kregen we te horen wat we er voor konden krijgen , dit was ons te weinig .Dan maar op straat proberen, wij naar het park waar veel fietsers komen we zijn op een bankje gaan zitten op de fiets hadden we for sale gezet, binnen tien minuten hadden we de helms en de fietsen verkocht voor een goede prijs en twee blije Thai , en dan moeten we met de benenwagen verder (geen probleem!) we hebben ons zelf op een drankje en een pan eten getrakteerd .De eind stand van de km teller is 1812 wij zijn tevreden.
Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Sietse en Baukje:
    2 maart 2015
    Jullie alvast een goede reis en tot ziens.
  2. Douwe en Renie:
    2 maart 2015
    Een goede reis terug! en fansels wer wolkom yn Fryslân.
  3. Getha Pilot:
    2 maart 2015
    een goede reis terug en we zien elkaar snel
    en dan horen we wel hoe mooi de reis was
    gr knuff de pilotjes
  4. H pilot:
    2 maart 2015
    kom maar gauw terug en een goede reis
  5. Baukje:
    2 maart 2015
    Goeie reis nei hus tawinske.
  6. Jan en Jenny:
    3 maart 2015
    nou je hebben weer goed je best uitgedaan.
    Voor straks een goede reis terug naar het mooie fryslan!!
  7. Ida Morssinkhof:
    4 maart 2015
    Nou wat hebben jullie weer veel gezien en meegemaakt.
    Zin om naar huis te gaan!
    Vond het weer leuk om te lezen wat jullie meemaakten en wat zijn jullie trouw geweest om elke dag iets te schrijven.
    Goede reis en hele fijne thuiskomst.