Van Bangkok naar Kollumerzwaag

3 maart 2016 - Kollumerzwaag, Nederland

Vanmorgen na ons ontbijt een taxi besteld naar Makkasan station daar zijn we op de skytrain naar het vliegveld gestapt .Konden gelijk inchecken en door de douane ,de vlucht ging ook nog vijf minuten eerder dus om kwart over twaalf vliegen .We hebben een goede vlucht gehad we waren om zes uur op Schiphol .Daar stonden Hettie en Jacob en Thirza ons op te wachten .Jacob heeft ons om kwart voor negen op de foarwei afgeleverd .Dit was ons reis door Thailand en Cambodja wij hebben genoten en vonden het fijn om dit met jullie te delen bedankt voor alle reacties,
Groetjes en liefs Ale en Jelkje
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coba Wouda:
    3 maart 2016
    Hallo Ale en Jelkje, fijn dat jullie weer veilig in Kollumerzwaag zijn. Ik heb genoten van jullie reis verslag en ben benieuwd naar de achtergrond verhalen.
  2. Evert en Hilly:
    3 maart 2016
    Wij hebben ook genoten van jullie reisverhalen. Fijn dat jullie er weer zijn.
    Groet, Hilly
  3. Japke:
    3 maart 2016
    Heel erg bedankt voor jullie mooie verhalen.
  4. Doutie Machiela-Koopmans:
    3 maart 2016
    wolkom thus,olle dagen wer genoten fan jim moaie ferhalen en foto,s,een moaie herinnering wer foar jim..gr
  5. Tineke:
    3 maart 2016
    Fijn dat jullie weer thuis zijn
  6. Lieneke:
    4 maart 2016
    Leuk om te lezen en mee te genieten van deze geweldig mooie fietstocht!
  7. Klaas en Beitske:
    4 maart 2016
    Na een fascinerende reis weer met de benen op de friese grond.
    Prachtig !!! Tot Ziens!
  8. Rona:
    4 maart 2016
    Leuk om jullie belevenissen en foto's gevolgd en gezien te hebben!
    Nu weer acclimatiseren hier, zal wel ff wennen zijn. Maar ff lekker bijkomen!
  9. Keimpe en Berdien:
    4 maart 2016
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. We hebben genoten van jullie belevenissen. Nu de geitenwollen sokken maar weer aan en Ale, vannacht maar achter het breiden wollen broekje!