van bangkok naar udon thani

23 januari 2015 - Udon Thani, Thailand

Vanmorgen vroeg uit de veren zes uur stond de wekker een kort nachtje na het ontbijt de tassen pakken en met de taxi naar het vliegveld dong duang het verkeer zat mee dus waren we vroeg de tijd doorgekomen met lezen en om tien uur vlogen we na een reis van 1 uur en 10minuten geland in udon thani met een taxi naar ons resort country vieuw hier de spullen neer gezet ons geïnstalleerd en wat gerust om half een naar het centrum we hebben twee mooie fietsen gekocht we moesten een uurtje wachten tot ze klaar gemaakt werden voor we konden fietsen toen terug gefietst gelijk in de drukte fiets je weer mee weer aan gekomen lekker op het terras gezeten en wat gedronken we hebben nu net lekker gegeten nog even een bericht naar jullie allemaal typen en dan gaan we onder de lakens VR gr

1. Riemer en Willy:
    23 januari 2015
    Bedankt voor de foto's heel mooi groetjes riemer wil
  2. Klaas en Beitske:
    23 januari 2015
    Ziet er goed uit. Prima fietsen, maar wel met trappers.!!!
    Goede reis verder.
  3. Coba Wouda:
    23 januari 2015
    Hè daar, heel veel,plezier en boeiende tijd toegewenst. Gelijk op de fiets en ontdekken.
    Groetjes Coba
  4. Henny:
    23 januari 2015
    Gisteren ook al een berichtje gestuurd, niet aangekomen zeker, jullie zijn ook wel erg ver weg natuurlijk! Het ziet er prachtig uit, vooral het heerlijke weer en de kleurijke omgeving. Mooie fietsen, dat moet lukken.
    Een hele fijne reis toegewenst.
  5. Keimpe en Berdien:
    25 januari 2015
    Ziet er gelikt uit! Nou peddelen maar en geen lekke banden en zo.