Van Tanbon Pa O Don Chai naar Chiang Rai

2 december 2022 - Chiang Rai, Thailand

Vanmorgen vroeg van bed want we wilden om acht uur bij de witte tempel zijn om foto's te maken. Dachten wij dat we de enigen waren wel dat hadden we mis de eerste bussen waren er al. Maar toen het hek open ging gelijk naar de kaart verkoop we waren de derde in de rij dan zijn er nog niet veel mensen dus we kunnen foto's nemen zonder veel anderen er bij op. Als we dit hebben gedaan gaan we naar ons ontbijtje. Bij het ontbijt kregen we een bakje groene thee met melk, net alsof je snert drinkt, ziet er niet uit maar smaakt prima. Op de kamer de tassen weer in pakken, we drinken nog een bakje koffie en gaan dan naar ons volgende adres. Onderweg misschien twee km van de witte tempel vandaan wordt er alweer een tempel gebouwd de bouwvakkers zijn hier een beetje anders gekleed dan bij ons. Het volgende adres  is nog niet in het centrum van Chiang Rai maar nog op de rand hier blijven we twee nachten.Vanmiddag gaat Ale  naar de kapper  en op de terug weg neemt hij nog wat boodschappen mee. Verder lekker lezen en op het eind van de middag een kaartje leggen en een biertje drinken. Om zes uur nog een hapje eten bij buurman smaakt prima pad thai

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.