Van Tanbon Pa O Don Chai naar Chiang Rai

2 december 2022 - Chiang Rai, Thailand

Vanmorgen vroeg van bed want we wilden om acht uur bij de witte tempel zijn om foto's te maken. Dachten wij dat we de enigen waren wel dat hadden we mis de eerste bussen waren er al. Maar toen het hek open ging gelijk naar de kaart verkoop we waren de derde in de rij dan zijn er nog niet veel mensen dus we kunnen foto's nemen zonder veel anderen er bij op. Als we dit hebben gedaan gaan we naar ons ontbijtje. Bij het ontbijt kregen we een bakje groene thee met melk, net alsof je snert drinkt, ziet er niet uit maar smaakt prima. Op de kamer de tassen weer in pakken, we drinken nog een bakje koffie en gaan dan naar ons volgende adres. Onderweg misschien twee km van de witte tempel vandaan wordt er alweer een tempel gebouwd de bouwvakkers zijn hier een beetje anders gekleed dan bij ons. Het volgende adres  is nog niet in het centrum van Chiang Rai maar nog op de rand hier blijven we twee nachten.Vanmiddag gaat Ale  naar de kapper  en op de terug weg neemt hij nog wat boodschappen mee. Verder lekker lezen en op het eind van de middag een kaartje leggen en een biertje drinken. Om zes uur nog een hapje eten bij buurman smaakt prima pad thai

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

1. Henny:
    2 december 2022
    Prachtige foto’s, jullie hebben alweer een mooi kleurtje!
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    2 december 2022
    Wat in prachtige foto's en jim har it wol nei it sin, sa te sjen.
  3. R vochteloo:
    2 december 2022
    prachtig deze witte tempel. Mooi om te zien dat hij nu klaar is. Wij hebben hem dacht ik in 2006 bezocht. Als je in de details kijkt is het nog mooier en wonderbaarlijker.
  4. Douwe en Renie:
    3 december 2022
    Schot in de roos, dat vroege opstaan!
    Prachtige foto's zonder toeristen, en dat is uniek bij zo'n toeristische trekpleister.
  5. Feike en José:
    3 december 2022
    Wat een prachtige witte tempel. Vind ik eigenlijk veel mooier dan al dat goud. En dan die blauwe lucht erbij...heerlijk!