Van Tambon Tha Ko naar Tambon Mae Chedi

21 november 2022 - Tambon Mae Chedi, Thailand

Vanmorgen als we naar buiten kijken zien we in de mist, binnen een uur komt de zon er door en is de mist verdwenen. Een van de medewerkers komt om 8 uur al bij ons, 9 uur gaat hey wayer er weer af, waarom???? We kijken elkaar eens aan en beginnen te lachen,we waren al klaar om weg te gaan. De eerste winkel die we tegen komen gaan we binnen zoeken een broodje uit. Als we bij een busstop( bushokje met zitplaatsen)  zijn stoppen we en eten het broodje op. We hebben de wind mee en het fietst lekker maar als we tien km hebben gefietst moeten we omhoog. Op een gegeven moment gaan we toch maar lopen, het wordt te steil. Zelfs de vrachtwagens hebben er moeite mee,de afdaling gaat snel maar dan moeten we weer omhoog zelfde verhaal. Op de top is gelukkig een winkeltje we kopen wat drinken en rusten daar even. Dan gaat het weer goed zo nu en dan een heuveltje het uitzicht is prachtig we fietsen tussen twee bergruggen door. Als we zesenveertig km op de teller hebben zijn we bij het hotel onderweg nog een broodje en een yoghurt gescoord.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jelkje Kloosterman Pilot: