Van Tambon Nang Lea naar Wiang

13 november 2022 - Wiang, Thailand

Vanmorgen geen ontbijt van het hotel dus een paar yoghurtjes en op de fiets. Gingen de eerste dagen langs brede wegen, vandaag over landweggetjes bij de boeren langs. De boeren zijn druk aan het werk op het land, de rijst binnenhalen, de tarwe ligt te drogen op het land. Vandaag fietsen we liever heel langzaam om alles te zien.

Gestopt bij verschillende mooie tempels en natuurlijk fotos knippen. We stoppen halverwege en  kopen dan een blikje koude koffie 😋dit is met dit weer heerlijk. Vandaag zondag, maar bij het boeddisme zie je daar niks van, er wordt ook vandaag druk gebouwd aan de nieuwe tempels de huizen en de wegen. De temperatuur van 30/31 graden begint te wennen, alleen heel veel drinken. Eerst komende dagen zitten we in een huisje aan een meer, heel vredig. Aan het einde van de middag nog een mooie foto reportage van de zonsondergang gemaakt, Het is hier zes uur al donker we hebben er daarom voor gekozen vanavond bij het resort te eten.