Van Tambon Nang Lea naar Tambon Mae Rai

12 november 2022 - Tambon Mae Rai, Thailand

Vanmorgen wakker geworden met vogelgeluiden om ons heen ze zaten op het dak en in de tuin. Na een lekker ontbijt de fietsen weer bepakken  en we kunnen gaan. Niet de mooiste route veel over de grote weg, ze hebben hem wel opnieuw geasfalteerd dus we hadden geen kuilen en hobbels. Onderweg even fotos gemaakt bij een boedha tempeltje, we zien de bergen telkens in de verte dit is wel zo mooi en daar fiets jij dan tussen door. Wanneer we 2/3 van de afstand hebben gedaan even een hapje eten. Ale kippensoep, eet de soep lekker op maar laat de kip staan, ( zie foto) en Jelkje een broodje, dat heeft ze lekker opgegeten. We hadden een leuk hotel uitgezocht, maar daar was een bruiloft, dus vol. Hebben we er nog 20 km achteraan gedaan. Nu in een simpel hotel in Tambon Mae Rai voor 13 euro zonder ontbijt. Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Henny:
    12 november 2022
    Haha, zijn vast de poten van “om toffel pieken”, die kun je rustig opeten hoor Ale!
  2. Hein en Joukje:
    12 november 2022
    Prachtich, ik hie ek ljouwer in broadsje 😉ast betinkst wér die pyken yn om toffelje 🤭💩