Dagje fietsen

14 november 2022 - Wiang, Thailand

Vanmorgen begonnen met ontbijt van hotel, Ale Amerikaans ontbijt Jelkje yoghurt met muesli dit was weer prima, wel een vraagje van de eigenaresse of wij wel naar een andere kamer willen wij blijven nog een nachtje,de nieuwe gasten blijven vier nachten ,we boffen krijgen een up grade😉 we gaan accoord tassen pakken en  dan op de fiets. We fietsen eerst bij het meer langs en dan over kleine landweggetjes, als we weer bij de grote weg zijn is het nog 15 km naar de gouden driehoek.

Vandaag de Golden Triangel bezocht, heel bekend punt vanuit de drugsproductie uit de vorige eeuw. De politiek heeft toen een stokje gestoken voor de lucratieve drugshandel. Op dit moment wordt er geen geld meer verdiend met drugs maar nu met souvenirs. De plaats is echt een trekpleister voor de touristen, ze komen per bussen vol en mogen zich 2 uur vermaken bij het bordje Golden Triangel en op de foto bij de  olifanten dus wij mengen ons en maken ook wat fotos dan zijn er ook vele winkeltjes waar vele koopjes kunnen worden gekocht. De tocht heen en terug over landweggetjes langs de ananas plantages, mais, rijstvelden. Weer een prachtige dag bij thuiskomst een mooiere kamer 👍.En tot onze verrassing waren er vanmiddag wel 7 pauwen voor ons huisje deze maar even vast gelegd met als de zonsondergang    wat een fantastisch plekje. Vanavond met de  buurman en zijn auto nog naar de Mekong gegaan voor een maaltijd was gezellig

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    14 november 2022
    Prachtich en dan dy temperatuur, bysûnder al dy grutte bylden.
  2. Jan en Jenny:
    14 november 2022
    Al weer bijna een week onderweg, we genieten van jullie verhalen en prachtige foto’s
  3. Coba Wouda:
    14 november 2022
    Wat een prachtige foto’s.
    Daarnaast speciaal om te horen ;
    Pake Jan en Beppe Jenny.
    Gefeliciteerd 🥳
  4. R vochteloo:
    15 november 2022
    Mooi hé dat Boedha beeld.
    Het is alleen maar goud wat er blinkt.
    Geniet ervan.