Van Tambon Mae Sae weer terug in Chiang Rai

18 november 2022 - Chiang Rai, Thailand

Vanmorgen ontbijt van het hotel de keuze was niet reuze wit brood met ei of jam en thais eten dit was wat uitgebreider. Op de kamer onze spulletjes inpakken en dan gaan we weer op de fiets . Vandaag een vrij drukke route, langs een hoofdweg, gaat wel  snel we hebben de wind mee, regelmatig rijden 30 km per uur. Dus halverwege hebben we een bakje koffie wel verdiend.  Wanneer we weer verder zullen gaan begint het een beetje te regenen. Maar even afwachten, maar het wordt alleen maar erger. Na bijna een uur te hebben gewacht is het weer droog en vervolgen we onze tocht. Onder weg weer allemaal ananas tentjes we kunnen het niet weer staan en kopen weer een zakje dit eten we weer terplekke op. Aangekomen in Chiang Rai blijkt ons uitgezocht hotel volgeboekt te zijn, de eigenaar belt even met zijn broer heeft vlakbij ook een hotel, hij heeft nog een kamer over. Hier slapen we dus vannacht is een hele grote kamer er kunnen twee tweepersoons bedden staan maar er staat maar een bed dus veel ruimte. Na aankomst even onder de douche en dan gaan we de blauwe tempel bekijken. Natuurlijk bussen vol toeristen, een hele happening. De tempel is vrij toegankelijk dus ook even binnen gekeken. Dan fietsen we nog een rondje en gaan dan om een drankje. Terug bij het hotel een biertje en een potje kaarten, inmiddels is het etenstijd dus gaan we een eetgelegenheid zoeken. Lekker gegeten nu nog even het verhaaltje schrijven en dan straks weer naar bed.

Groetjes en liefs Ale

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    18 november 2022
    Wat in yndrukwekkend gebeuren dan faltsto yn it neat Jelkje
  2. Douwe en Renie:
    20 november 2022
    Ook deze is Prachtig!
    Bij de rode tempel Jelkje effe op de foto? Of beide, is ook leuk!
    Nog veel plezier, groetjes Douwe en Renie.