Dagje Chiang Rai.

10 december 2022 - Chiang Rai, Thailand

Vandaag weer verhuizen we gaan naar het hotel waar we de reis zijn begonnen en waar onze koffers nog steeds staan. Na een lekker ontbijt we hadden weer volop keus (buffet). De tassen inpakken en dan gaan we, bij het hotel aangekomen onze tassen er gestald we kunnen na een uur inchecken. We gaan een dagje shoppen, eerst naar een heel groot winkelcentrum luxe ten top zelfs autos staan hier midden in het gangpad. We scharrelen wat, kopen wat en na een tijdje vinden we het tijd voor koffie. We komen nog op een grote markt hier wordt ook nog wat gekocht, we komen een Nederlander tegen die ons nog een tip geeft voor een site om de fietsen te verkopen. We eten nog een hapje onderweg en als we bij het hotel aankomen krijgen we de sleutel en kunnen op de kamer. Ale maakt een bericht voor de verkoop van de fietsen en we halen de koffers uit het depo. De fietstassen maken we schoon en kunnen in de koffers ook. De eerste vragen over de fietsen komen al binnen welke maat, hoe duur? Aan het eind van de middag even kaarten en een biertje, en dan de  wandelschoenen aan en naar het centrum om wat eten. Onderweg komen we nog wat jeugd tegen ze vragen of ze voor een schoolopdracht wat vragen mogen stellen en er een filmpje van mogen maken, natuurlijk werken we mee. We komen op het pleintje waar we eten kunnen uitzoeken, nadat we alle twee iets hebben uitgezocht kunnen we aan een tafeltje gaan zitten. Na het eten nog een eindje wandelen en dan is deze dag ook weer te einde.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    10 december 2022
    Gosje, jimme komme eagen te koart. Wat in prachtige tempels en oare dingen te sjen